جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
انبارداری نوین

انبارداری نوین و اصول مدیریت انبارداری مدرن در سال 2023

انبارداری نوین و شیوه‌های مدرن مدیریت انبار به سرعت در حال تغییر است. طبیعی است برای دستیابی به برتری در فضای رقابت، باید آخرین روندها را بشناسیم و از جدیدترین تغییرات آگاه باشیم. در این مطلب، به معرفی انبارداری نوین و تغییرات آن پس از همه‌گیری بیماری کرونا (Covid 19) می‌پردازیم و همچنین از آخرین رویداد حضوری  و ایرانی این حوزه با نام رویداد انبارداری نوین و مدیریت حرفه‌ای انبار که در سال ۱۳۹۸ برگزار شد صحبت خواهیم کرد.

در پی همه‌گیری بیماری کرونا و تغییراتی که این بیماری در کسب و کارهای مختلف ایجاد نمود، شیوه‌های نوین مدیریت انبار نیز تغییرات بزرگی داشته است. بیماری کرونا منجر به فروش بیشتر تجارت الکترونیک گردید و این موضوع همراه با ظرفیت محدود انبارها بوده است، به همین خاطر انبارها فناوری‌ها و شیوه‌های نوینی را برای برآوردن تقاضا و سفارشات مشتریان به کار گرفته‌اند.

مدیریت انبارداری نوین از چه سخن می‌گوید؟

انعطاف پذیری در مواجهه با نوسانات تقاضا، از ویژگی‌های بارز انبارداری مدرن در سال‌های اخیر بوده است. به همین خاطر، حرکت به سمت اتوماسیون با وعده صرفه جویی بیشتر در هزینه‌ها و افزایش کارایی ادامه یافته است. طراحی انبار نوین در حال تغییر است تا این موارد را برآورده کند.

برای ایجاد زنجیره تامین قوی و انعطاف پذیر، انبارهای نوین تغییرات زیادی را اعمال می کنند، از جمله:

  • در انبارداری نوین ، انبارداری مبتنی بر تقاضا و سفارشات به صورت در لحظه مدیریت می‌گردد.
  • در انبارداری مدرن بکارگیری اتوماسیون افزایش می‌یابد و اکثر فرایندها مکانیزه می‌گردند.
  • فناوری اینترنت اشیا در دسترس بودن و شفافیت را در انبارهای مدرن ایجاد می‌کند.
  • در انبارداری نوین، شیوه مدیریت انبار به سمت مدیریت با سبک «Green Warehouse» می‌رود.

اگر به دنبال پیاده‌سازی شیوه‌های مدرن انبارداری نوین در انبار خود هستید، می‌توانید از مشاوره انبارداری شبکه مشاوران انبار شرکت تدبیر داده آویژه استفاده نمایید؛ ما به شما کمک خواهیم نمود تا فرایندهای انبار خود را مطابق اصول انبارداری مدرن بهینه نموده و با مکانیزاسیون آن‌ها، بهره‌وری را افزایش دهید.

در ادامه اصول انبارداری مدرن و ترندهای مدیریت انبار در سال 2023 را معرفی خواهیم نمود؛ با مطالعه این موارد متوجه فاصله زیاد مدیریت انبارها در داخل و خارج از کشور خواهیم شد.

انبارداری مبتنی بر تقاضا، خالق ظرفیت ذخیره‌سازی بیشتر

بیماری کرونا یا COVID 19 باعث ایجاد موجی عظیم از تجارت الکترونیک در سراسر جهان گردید و این اتفاق منجر به کمبود فضای پایدار در تمامی انبارهای مرتبط گردید و این اتفاق افزایش هزینه‌های مدیریت انبار را به دنبال داشت؛ به عبارتی دیگر:

  • پس از بیماری کرونا، تقاضای بازار بیش از عرضه محصولات است.
  • فرایندهای انبارها به دلیل پیچیدگی فرایندهای بازگشت و مرجوعی محصولات همان روز، کند گشته است.
  • کسب و کارها به دنبال ذخیره موجودی محصولات خود در اطراف مشتریان هستند تا هزینه‌های مدیریت انبار را کاهش داده و زمان تحویل را کوتاه کنند.

«انبارداری مبتنی بر تقاضا» به عنوان راهی مدرن در انبارداری نوین برای افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی انبارها پدیدار شده‌است. به طور مثال شرکت بزرگ و نامدار Airbnb برای مدیریت انبارهای خود در این دوره، از انبارهای اشتراکی مبتنی بر نرم‌افزارهای مدرن استفاده می‌کند؛
این ابزارها فضاهای بلا استفاده را برای استفاده کوتاه مدت انبارها در اختیار می‌گذارد.

 شیوه پرداخت متناسب با نیازهای متغیر شرکت‌ها از مزایای این نوع انبارداری است و مناسب شرکت‌هایی است که در کوتاه مدت و بدون نیاز به ارائه تعهدات بلند مدت نیاز به فضا جهت مدیریت انبارهای خود دارند.

در مثالی دیگر، اداره بندر نیویورک و نیوجرسی (PANYNJ)، پایگاه داده‌ای از تمامی فضاهای انبار بلا استفاده خود ایجاد کرده است؛
این پایگاه داده به شرکت‌ها و سازمان‌ها این اجازه را می‌دهد تا این انبارهای خالی را برای استفاده کوتاه مدت، به ویژه در شلوغی‌های فصلی یا دوره‌های غیر قابل پیش‌بینی مانند همه گیری بیماری کرونا، شناسایی و استفاده کنند.

این امر مدیریت انبار و پاسخگویی به نوسانات تقاضا را بهبود می‌بخشد و حمل و نقل کشتیرانان ساحل شرقی را آسان می‌کند و این در حالی است که انبارها در حال تلاش برای ایجاد درآمد مازاد و همچنین تنظیم قیمت‌های معقول هستند.

برای آشنایی بیشتر با انبارداری مبتنی بر تقاضا می‌توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

در انبارداری نوین، اتوماسیون حرف اول را میزند!

سوال درست این است که آیا ماشین‌ها می‌توانند همه عملیات‌ها و فرایندهای انبار را انجام دهند؟

حقیقت این است که با انبارهای کاملاً خودکار حداقل یک دهه فاصله زمانی داریم، اما امروزه بسیاری از فرایندهای انبار و حتی فرایندهای لجستیک و زنجیره تامین به خوبی در اختیار اتوماسیون قرار دارد؛ به عبارتی دیگر می‌توان روی مکانیزاسیون بسیاری از فرایندهای مدیریت انبار حساب کرد.

در نمودار زیر، مدیران انبارها پیش‌بینی‌های خود را در مورد اینکه کدام نوع از اتوماسیون‌ها در یک تا سه سال آینده اولویت سرمایه‌گذاری خواهند بود، به اشتراک گذاشته‌اند؛ این مقاله در Forbes منتشر شده است.

اتوماسیون در انبارداری نوین

در سبک مدیریت نوین انبار می‌بایست راهی برای مکانیزاسیون فرایندهای تکرار شونده ایجاد کرد؛ به عنوان مثال، سیستم‌های حمل و نقل خودکار در انبارها، به مدیران انبار اجازه می‌دهد تا توان عملیاتی مدیریت انبار و تراکم فضای ذخیره‌سازی را بدون کاهش بهره‌وری، افزایش دهند.

در تصویر زیر به خوبی نشان داده شده است که در انبارهای مدرن وسایل نقلیه خودکار جایگزین لیفتراک‌های سنتی به عنوان راهی برای انتقال پالت‌ها به قفسه‌های انبار خواهند شد.

انبارداری نوین

کمپانی پپسی از یک سیستم حمل و نقل خودکار در کارخانه نیوزلند برای ذخیره حجم بالایی از محصولات متنوع خود استفاده می‌کند. این سیستم‌ها بدون کاهش سرعت یا دقت در مدیریت انبار، وابستگی سیستم انبارداری به فضا و پرسنل را کاهش می‌دهند.
با وجود کمبود امکانات و نگرانی‌های زیادی که هنوز در مورد بیماری کرونا وجود دارد، سیستم‌های خودکار به عنوان راهکارهای نوین در سیستم انبارداری امروزه معرفی شده‌اند.

ربات‌ها و تغییرات بزرگ در سیستم نوین مدیریت انبار

ربات‌ها اتوماسیون‌هایی از آینده هستند که وعده می‌دهند انبارها می‌توانند در عین کاهش خطاهای انتخاب و حمل و نقل، بازدهی بیشتری نیز داشته باشند؛ البته این آینده دور نیست و در حال حاضر نیز بسیاری از کمپانی‌های بزرگ دنیا سوار بر ربات‌های مدرن، فرایند انبارداری نوین خود را به پیش می‌برند.

شرکت JD غول تجارت الکترونیک در چین، از ربات‌ها در فرایند چیدمان، مرتب سازی و بسته‌بندی استفاده می‌کند. انبار مدرن 40.000 فوت مربعی این شرکت کاملاً خودکار است و فقط 5 اپراتور برای سرویس ماشین آلات نیاز دارد.

پیش‌بینی می‌شود هنگامی که ثابت شود منفعت استفاده از ربات‌ها در سیستم مدیریت انبارها بیش از هزینه آن‌هاست؛ بیش از پیش شاهد حضور آن‌ها در انبارهای مدرن شرکت‌های پیشرو باشیم.

حمل و نقل شفاف از طریق اینترنت اشیا (IoT)، یک تحول بزرگ!

در دسترس بودن موجودی انبار چه از لحاظ قابلیت دید و چه از لحاظ وجود گزارشات در لحظه به یک اولویت مهم برای مدیران انبار در انبارداری مدرن تبدیل شده است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که شناسایی شکاف‌های موجودی انبار به مدیریت انبار کمک می‌کند تا از ظرفیت بیشتری برای استفاده بهتر از فضای خود بهره ببرند.
همچنین امروزه خرده فروشان و مشتریان خواهان وجود شفافیت در مورد ردیابی بسته‌های خود هستند تا اضطراب پاسخ به سوال «سفارش من کجاست؟» را کاهش دهند.

این موارد سیستم‌های نوین انبارداری را مجاب کرده است تا به صورت در لحظه تمامی اطلاعات مورد نظر از جمله موجودی انبار را در اختیار داشته باشند؛ داده‌های در لحظه این امکان را فراهم می‌کند تا مدیریت انبار به خوبی از فضای انبار خود بهره ببرند و همچنین برای سوال مشتریان خود، پاسخ مناسبی ارائه دهند.

فناوری اینترنت اشیا (IoT) و تکنولوژی‌های مرتبط با آن مانند تکنولوژی RFID این امکان را به شما می‌دهد تا به طور همزمان از موجودی محصولات و ظرفیت باقی‌مانده انبار در هر بخش آگاهی داشته باشید.

در سیستم‌های انبارداری نوین مجهز به قابلیت‌های اینترنت اشیا، هر محصول دارای شناسه‌ای دیجیتال خواهد بود؛ به عبارت دیگر، این شناسه‌های می‌توانند داده‌های مورد نیاز را با سایر سیستم‌های آنلاین از جمله نرم‌افزارهای مالی به اشتراک بگذارند.

برای مثال، افزودن شناسه‌های RFID به محصولات، امکان مشاهده لحظه‌ای آمار و گزارشات انبارها و همچنین شفافیت را برای مشتریان فراهم می‌کند. استفاده از فناوری اینترنت اشیا مزایای زیر را برای مدیریت انبارهای مدرن ارائه می‌دهد:

  • شناسایی ریسک‌های موجود در زنجیره تامین
  • تقویت ارتباطات مابین شرکا و ذینفعان زنجیره تامین
  • حداقل کردن خسارت و کاهش احتمال از دست دادن کالا
  • بهبود مدیریت و کنترل موجودی محصولات
  • به روز رسانی وضعیت تاخیرات احتمالی به خاطر تغییرات آب و هوایی

سیستم های مدیریتی یکپارچه با اینترنت اشیا، پایه و زیربنای انبارهای هوشمند و نوین هستند. فناوری اینترنت اشیا از هواپیماهای بدون سرنشین تا خودروهای خودران، اجازه می‌دهد تا داده‌ها را مابین خود منتقل کرده و این اطلاعات را با مدیران و اپراتورهای انبار به اشتراک بگذارند.

وجود فضای ذخیره‌سازی، دغدغه مهم در ایجاد انبار

امروزه و در انبارداری حرفه‌ای به علت گران بودن املاک و زمین‌ها، دیگر افزودن زمین‌ها برای ایجاد فضای ذخیره‌سازی انبارها مقرون به صرفه نیست؛ به همین خاطر مدیریت انبارها برای به دست آوردن حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی بدون ورود به زمین‌های جدید، انبارهای خود را بازسازی می‌کنند.

به گفته Tripp Eskridge، مدیر عامل شرکت تدارکات CBRE، انبارهای مدرن با ارتفاع 40 فوت به جای 20 فوت معمولی ساخته و بازسازی می‌شوند. افزایش ارتفاع سقف، روشی مقرون به صرفه برای ایجاد متر مربع مورد نیاز انبار در مناطق متراکم شهری است.

در همین حال، بازسازی بدین شکل، فرصتی برای پیاده سازی فناوری‌های جدید است. همانطور که در بالاتر ذکر شد، سیستم‌های خودکار حمل پالت می‌توانند برخلاف لیفتراک‌های استاندارد به ارتفاعات بالاتر از 40 فوت نیز برسند.
این همپوشانی در طراحی و فناوری‌های انبارداری نوین باعث می‌شود که انبارها همزمان با افزایش ظرفیت، فرآیندهای جدیدی را پیاده‌سازی کنند.

برای آشنایی بیشتر می‌توانید این مقاله را مطالعه نمایید.

انبار مدرن به سبک «Green Warehouse»

«Green Warehouse» به شرکت‌ها کمک می‌کند تا هزینه‌های مدیریت انبار و زنجیره تامین خود را جبران کرده و حسن نیت مصرف کنندگان را نیز به دست آورند. در سال‌های اخیر، انبارها شاهد حضور سیستم‌ها و شیوه‌های کارآمد مدیریت انرژی بوده‌اند، برخی از این موارد:

  • پنل های خورشیدی
  • لامپ‌های LED
  • سیستم‌های خنک‌کننده‌های سقفی
  • نورگیرها
  • مصالح ساختمانی سبز

شیوه‌های مدرن مدیریت انرژی در حال حاضر در طراحی انبارهای مدرن بکار گرفته شده است؛ به طور مثال خاموش کننده چراغ‌ها در مناطقی که اپراتورهای انبار حضور ندارند، در ترکیب با پیشرفت روباتیک، به انبارها در صرفه‌جویی هزینه‌های گرمایش و روشنایی کمک می‌کند.

به کارگیری این روش‌ها در مدیریت انبار نیز هزینه‌های خود را دارد؛ البته کمپانی‌هایی که از «Green Warehouse» در سبک مدیریت نوین انبار خود بهره می‌برند، هزینه‌های خود با آورده‌های این بخش مدیریت می‌کنند و می‌توانند درآمد و وفاداری بیشتری را ایجاد کنند.

این روش‌ها نیز قابل‌فروش هستند. خریداران به طور فزاینده‌ای هزینه‌های خود را با ارزش خود همسو می‌کنند, به این معنا که شرکت‌هایی که زنجیره‌های تامین سبز خود را برجسته می‌کنند می‌توانند درآمد و وفاداری بیشتری ایجاد کنند.
به عنوان مثال، پیش‌بینی می‌شود کمپانی بزرگ DHL که یک سیستم بزرگ حمل و نقل است تا سال ۲۰۵۰ میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای خود را به صفر‌ برساند.

ترندهای انبار مدرن در سال ۲۰۲۱

هرروزه شیوه‌های مدیریت انبار مدرن در حال تغییر است. می‌بایست راه حل‌های انبارداری نوین را برای مدیریت انبار خود به کار بگیرید تا بتوانید همزمان با افزایش محدودیت‌ها و همچنین افزایش هزینه‌های انبارداری، در رقابت با رقبای خود باقی بمانید و هزینه‌های مدیریت انبار خود را بهینه سازید.

فناوری‌های اینترنت اشیا، سیستم‌های ابری، ابزارهای «Green Warehouse»، ربات‌ها و سایر تجهیزات انبارداری مدرن، در اختیار هستند تا بهره‌وری مدیریت انبارها افزایش یابد.

رویداد انبارداری نوین و مدیریت حرفه ای در انبار

ششمین دوره نمایشگاه انبارداری نوین و مدیریت حرفه‌ای در انبار در تاریخ ۱۵ و ۱۶ مرداد ماه در محل برگزاری همایش‌های ملاصدرا برگزار شد.

ششمین دوره این رویداد ملی با استفاده از نتایج پژوهش های انجام شده در پنج دوره پیشین، با عنوان “انبارداری نوین و مدیریت حرفه ای در انبار” با رویکرد ایمنی، مدیریت هزینه و بهره وری در عملیات انبار برگزار شد.

کاهش خطاهای انبارداری، افزایش دقت و سرعت در انبار و همچینین حفاظت و کنترل کالا، مواد و محصولات از مهمترین اهداف در هرمجموعه است و مدیریت این موارد، نقشی استراتژیک در پیشبرد اهداف کلان هر سازمانی دارد.

کمبود آگاهی، اطلاعات و دانش حرفه‌ای در زمینه انبار به عنوان مهمترین بخش نگهداری و ذخیره‌سازی کالا، مواد و محصولات، همواره از علل اصلی خطاها، خسارات، ضایعات، کندی و انواع نابهنجاری‌ها در بخشهای مختلف سازمان‌ها و صنایع بوده است.

هدف از برگزاری این رویداد به عنوان بزرگترین رویداد ملی و تخصصی کشور در حوزه انبارها و مراکز ذخیره و توزیع مواد و کالا، تبیین اهمیت تفکر مدیریت حرفه‌ای در انبار و آگاهی نسبت به الزامات بهره‌وری عملیات انبار و خدماتی که ارائه می‌نماید است.

در این رویداد شناخت، بررسی و بهینه‌سازی فرآیند‌های اساسی انبار به عنوان هدف اصلی قرار داده شده است؛ از جمله سایر اهداف این رویداد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اهداف رویداد مدیریت حرفه ای در انبار
  • شناسایی و بررسی انواع، منابع و فرآیندها در مدیریت انبار
  • ابزارهای انبـارداری مکانیزه و فناوری‌های نوین در سیستم مدیریت انبـار
  • شناسایی تکنولوژی‌های رایج در انبار، از جمله تکنولوژی RFID
  • بررسی سیستم های مدرن کنترل موجودی و ردیابی کالا
  • شناسایی مراحل و فرآیندهای استقرار سیستم مدیریت هوشمند عملیات انبار
  • بررسی منابع، مراحل، مناطق و عوامل ایجاد خطا در عملیات انبار
  • بازرسی‌ها و آزمون‌های کنترلی در مدیریت حرفه‌ای انبار
  • طراحی و انتخاب تجهیزات و تاسیسات در انبارداری نوین
  • قفسه بندی، استقرار و جانمایی مواد و کالا در انباداری حرفه ای
  • مدیریت سیستم لجستیک و فرآیندهای قبل و پس از عملیات کالا در انبار
  • الزامات سیستم مدیریت کیفیت و استانداردهای بین المللی عملیات انبار
  • اصول طراحی و انتخاب آموزشهای تخصصی کارکنان در مدیریت حرفه ای انبار
  • ذخیره سازی بهره ور و برنامه ریزی ذخایر بحرانی در انبار
  • شناخت و انتخاب مدلهای ارزیابی بهره‌وری عملیات در انبارداری نوین
  • مدیریت و برنامه‌ریزی حمل و نقل، جابجایی کالا در انبارداری حرفه‌‌ای
حضور شرکت تدبیر داده آویژه در رویداد انبارداری نوین و مدیریت حرفه ای در انبار

شرکت تدبیر داده آویژه به عنوان یکی از حامیان اصلی رویداد انبار داری نوین و مدیریت حرفه‌ای در انبار، به ارائه راهکارهای خود در زمینه‌ انبارداری مکانیزه، پیاده‌سازی سیستم انبارداری هوشمند، هوشمندسازی فرایندهای انبارداری و همچنین راهکارهای مبتنی بر تکنولوژی RFID پرداخت.

در غرفه شرکت تدبیر داده آویژه، راهکارهای هوشمندسازی فرایندهای انبار داری مبتنی بر تکنولوژی RFID به نمایش گذاشته شد؛ از جمله این راهکارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گیت ورود و خروج
  • انبارگردانی هوشمند
  • جمع‌آوری حواله
  • جست‌و‌جوی کالا
  • جانمایی کالا در انبار

مخاطبان و حاضرین در این رویداد از غرفه شرکت تدبیر داده آویژه بازدید کردند و به سوالات ایشان در خصوص مکانیزه سازی عملیات‌های انبار با استفاده از تکنولوژی RFID پاسخ داده شد.

رویداد انبارداری نوین
همایش انبارداری نوین
رویداد انبارداری نوین

در سبک مدیریت نوین انبار می‌بایست راهی برای مکانیزاسیون فرایندهای تکرار شونده ایجاد کرد؛ به عنوان مثال، سیستم‌های حمل و نقل خودکار در انبارها، به مدیران انبار اجازه می‌دهد تا توان عملیاتی مدیریت انبار و تراکم فضای ذخیره‌سازی را بدون کاهش بهره‌وری، افزایش دهند.

در تصویر زیر به خوبی نشان داده شده است که در انبارهای مدرن وسایل نقلیه خودکار جایگزین لیفتراک‌های سنتی به عنوان راهی برای انتقال پالت‌ها به قفسه‌های انبار خواهند شد.

همچنین شرکت تدبیر داده آویژه در بخش ارائه‌های رویداد انبارداری نوین و مدیریت حرفه‌ای در انبار، ارائه‌ای با موضوع «بهینه سازی عملیات‌های انبار با استفاده از تکنولوژی RFID» داشت؛

در این ارائه، به معرفی تکنولوژی RFID و جایگاه آن در حوزه انبار داری پرداخته شد و نقش این تکنولوژی در مکانیزه کردن فرایندهای انبار محصولات، انبار قطعات و انبار مواد اولیه به منظور کاهش خطا‌های انسانی، افزایش سرعت و افزایش دقت تبیین گردید.

 همچنین این ارائه به عنوان بهترین ارائه از دیدگاه مخاطبان رویداد انبار داری نوین و مدیریت حرفه‌ای در انبار شناخته شد.

شرکت تدبیر داده آویژه؛ مشاور و مجری تخصصی ترین راهکارهای مبتنی بر تکنولوژی RFID

جهت پیاده‌سازی اصول انبارداری نوین و درخواست مشاوره با ما در ارتباط باشید.

13 دیدگاه دربارهٔ «انبارداری نوین و اصول مدیریت انبارداری مدرن در سال 2023»

    1. سلام
      وقت شما بخیر
      امیدواریم که بتونیم در ادامه امسال شما رو توی نمایشگاه‌های مرتبط مثل لجستیک ببینیم
      اما فارغ از نمایشگاه‌ها، میتونیم در محل دفتر شرکت پذیرای شما باشیم تا به سوالات شما پاسخ بدیم

    1. سلام
      وقتتون بخیر
      بله، شما میتونید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید تا جزئیات بیشتری از این راهکار رو در اختیار شما قرار بدن.

  1. مقاله مفیدی بود و من با شیوه های نوین مدیریت انبار به خوبی آشنا کرد؛ شما کدوم یک از موارد مطرح شده رو پرواید می‌کنید؟

    1. سلام
      باعث افتخار ماست که برای شما مفید بوده؛ ما مکانیزه و هوشمند شدن انبار را برای شما فراهم خواهیم نمود؛ این اتفاق زیربنای تمامی مواردی است که در این مقاله مطالعه فرمودید؛ چراکه با سیستم مدیریت انبار شرکت آویژه، شما سوار بر دیتا خواهید بود و امروزه دیتا همه چیز است.

    1. سلام و ادب خدمت شما
      ارادت
      ما هم بسیار خوشحال میشیم در این فرایند بتونیم همراه شما باشیم. در وبسایت مطالب بسیاری در خصوص فناوری RFID منتشر شده. باز اگر سوال بود ما با افتخار در خدمت شما هستیم.

  2. سلام ، خسته نباشید . به اعتقاد من پیاده سازی اصول انبارداری نوین بخصوص تکنولوژی و اصول RFID مسلما دارای نتایج خوب و عالی خواهد بود . ولی پیاده سازی آن در کشور ما چند نکته مهم و کلیدی وجود دارد 1 – اعتقاد کارفرمایان و موافقت آنها 2- آموزش پرسنل 3- فضای خوب و کافی 5- تجهیزات جدید و پیشرفته و… ممنون از حضور خوب تون

    1. سلام و ادب خدمت شما. به نکات بسیار درستی اشاره کردید؛ به طور کل برای استفاده از این سیستم‌ها و اصول، سازمان می‌بایست از بلوغ نسبی خوبی برخوردار باشد.
      ارادت

  3. سلام
    درمورد کانیزه شدن واجرای استفاده از ربات در سیستم های نوین انباری شرکتها و اکثر مراکز پخش که هنوز از شیوه سنتی و قدیم تبعیت میکنن سخت وپیچده میباشد
    لطفا فیلم ویاعکسهای که بتونه در چیدمان و یادر مکانیزاسیون انبارها کمک کنه بزارید منون میشم

    1. سلام و ادب خدمت شما
      از مشتریان ما در زمینه انبار محصول، هستند مواردی که اتفاقا با سیستم انبارداری سنتی فعالیت می‌کردند، اما تصمیم به مکانیزاسیون گرفته شد و با مجموعه ما در این خصوص وارد همکاری شدند.
      فرایند فرایند سختی است اما دستاوردهای بزرگی برای سازمان رقم می‌زند.
      ارادت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن