جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
برچسب اموال

جدیدترین برچسب اموال | سفارش لیبل اموال

همانند تغییر نسل در تمامی ابزارهای مورد استفاده پرسنل در سازمان، برچسب اموال مورد استفاده در پلاک کوبی اموال نیز وارد نسل جدیدی شده است. دیگر برچسب اموال معمولی، پاسخگوی نیاز مدیران اموال در سازمان ها نیست. 

امروز برچسبی با قابلیت های بیشتر مانند مقاومت بیشتر، مخدوش پذیری کمتر، قدرت چسبندگی بالاتر و در نهایت، قابلیت ذخیره اطلاعات جایگزین لیبل های معمولی در فرایند مدیریت اموال شده است.

قابلیت سفارش جدیدترین برچسب اموال در شرکت آویژه فراهم است.

شرکت آویژه ارائه دهنده این نوع برچسب اموال در ایران است و سازمان‌های بزرگ و پیشرو مانند بانک شهر، بانک گردشگری، پتروپارس و توسن تکنو از مشتریان آویژه هستند. استفاده از این برچسب ها در هر سازمانی، چالش‌هایی که در شماره گذاری کالا، موارد امنیتی اموال،شناسایی کالا، جابه‌جایی کالا در سازمان و مغایرت‌هایی که در زمان اموال گردانی وجود دارد را به طور کامل برطرف می‌سازد.

برچسب اموال لیبلی

قیمت برچسب اموال

پس از بررسی درخواست شما، قیمت برچسب اموال RFID برای شما ارسال خواهد شد. در صورت نیاز با شماره‌های داخل سایت تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شما را راهنمایی کنند.

شرایط خاص اقتصادی کشور که باعث بروز مشکلات متعدد مالی در سازمان ها شده است، اهمیت محافظت و نگهداری از اموال و دارایی‌های ثابت را بیش از پیش کرده است. در گذشته بسیاری از سازمان ها تصور می‌کردند، هزینه هایی که برای نگهداشت اموال به کار می‌رود، هزینه ای از دست رفته است؛ ولی امروزه بسیاری از سازمان هایی که تفکر مالی قوی تر و قدرت تحلیل بهتری از این مسئله دارند، چاره کار را در نگهداری بهینه از دارایی ها دیده اند. به همین منظور سازمان های پیشرو در صنعت به سراغ سیستم های مدیریت اموال هوشمند رفته اند.
اساسی ترین مرحلۀ اجرای این سیستم در سازمان، انتخاب بهینه ترین برچسب اموال است.  برچسب اموال نیز به مانند سایر تحولات پیرامون ما، امروزه سر و شکل تازه‌ای به خود گرفته است و برچسب های اموال چاپی که صرفا یک کد یا بارکد روی آن‌ها چاپ می‌شد و به راحتی مخدوش می‌گشت، منسوخ شده است. برچسب دارایی نسل جدید دیگر متکی به چاپ نیست و بسیار مقاوم است.

 

به جمع مشتریان آویژه بپیوندید

نمونه برچسب اموال

برای تصمیم گیری در انتخاب برچسب اموال ، ملزم به شناخت انواع آن هستید تا لیبلی را انتخاب کنید که تمام نیازهای شما در بخش مدیریت دارایی را پوشش دهد. وجود تنوعی که در این برچسب ها وجود دارد دست مدیران مالی را در انتخاب بسیار باز گذاشته و گزینه های مختلفی را پیش روی ایشان قرار داده است.اما برچسبی عمدتاب در سازمان های هوشمند ایران استفاده می‌شود، برچسب RFID است؛ این برچسب ها متناسب با نوع اموال، برد قرائت و قیمت لیلبل اموال، انواع مختلفی دارد.
با انتخاب هر یک از این برچسب ها خیال شما از مخدوش شدن برچسب، بلند شدن برچسب از روی اموال، جدا شدن و جابه‌جایی برچسب ها بدون اطلاع مدیر اموال، آسوده خواهد بود. مواردی که هر کدام در زمان اموال گردانی به معضلی برای سازمان تبدیل می‌شود.

البته وجود همین تنوع در لیبل‌های اموال در بعضی شرایط منجر به سردرگمی امین اموال می‌شود و به این علت که انتخاب لیبل اموال اولین قدم در راستای پیاده سازی سیستم اموال داری است.

شماره گذاری برچسب اموال | چرا استفاده از برچسب اموال اهمیت دارد؟

اموال گردانی در هر سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ ارزشی بالای دارایی های فیزیکی، هز سازمانی را مجاب به اجرای حداقل یک نوبت این فرایند، در طول سال می‌کند. اما این فرایند پر از چالش هایی است که دردسر بزرگی نه تنها برای مدیر اموال، بلکه برای تمام سازمان است؛ آمار بالای مفقودی و سرقت اموال، جابه‌جایی بدون هماهنگی اموال، مخدوش یا جداشدن برچسب اموال، وقتگیر بودن اجرای فرایند اموال گردانی و مدیریت اموال و بسیاری موارد دیگر، دلایلی است که اهمیت شماره گذاری اموال را دو چندان می‌کند.
در سال های قبل، شماره گذاری برچسب اموال توسط مدیران اموال کاری به شدت وقتگیر و پر هزینه بود؛ برخی از سازمان ها با استفاده از لیبل های بارکدی، تا حدودی این مشکل را برطرف کرده‌اند؛ اما همچنان در فرایند اموال گردانی با معضلاتی روبرو هستند.
البته روش هایی برای رفع این اشکالات فرایندی وجود دارد که بهترین آن‌ها استفاده از برچسب های هوشمند RFID است. در داخل این برچسب‌ها چیپ‌هایی وجود دارد که به صورت هوشمند اموال را شماره گذاری کرده و اطلاعات هر یک از اموال، را ذخیره می‌کند؛ همچنین با ایجاد امکان تخصیص دارایی به لوکیشن و کاربر خاص، از بروز مغایرت جلوگیری کرده و در صورت بروز آن، به راحتی مغایرت را برطرف خواهد کرد.

اهمیت برچسب دارایی
اهمیت برچسب دارایی

برچسب اموال چیست؟

نقل قول

“برچسب اموال ، لیبل‌هایی است که با اتصال به دارایی های فیزیکی یک سازمان به فرایند شناسایی، رهگیری و کنترل اموال یک مجموعه کمک کرده و فرایند اموال گردانی سازمان را تسریع می‌سازد.”

لیبل های نسل جدید در ابعاد و انواع مختلفی وجود دارند و با چسبندگی بالایی که دارند، امکان جداسازی آن از اموال، بدون ایجاد آسیب در آن وجود ندارد؛ همین موضوع، منجر به کاهش میزان جابه‌جایی‌های بدون قاعده اموال در سازمان و ایجاد مشکل در زمان اموال گردانی می‌گردد.
لیبل اموال برای شناسایی موارد فیزیکی مانند تجهیزات، دستگاه‌ها، ابزار و لوازم اداری استفاده می‌شوند. لیبل های اموال نسل جدید، بر خلاف برچسب های قدیمی که صرفا اطلاعات محدودی را می‌شد برروی آن‌ها چاپ نمود، امکان حمل اطلاعات بسیاری را دارند و اصلا محدود به چاپ نیستند. اطلاعات ثبتی برروی این لیبل ها، می‌تواند در هر سازمان متفاوت باشد. نحوه الصاق پلاک اموال نسل جدید نیز می‌تواند از چسب تا پیچ و پرچ متفاوت باشد. این تفاوت در نوع برچسب ها و نحوه اتصال آن ها به اموال، منجر به شکل گیری سیستم های متنوعی با شرایط اجرای متفاوت شده است. سیستم های قدیمی تر مثل برچسب سنتی اموال یا بارکد که علیرغم هزینه پایین پیاده سازی، با خطاهایی که در زمان اجرا دارند، دیگر جوابگوی نیاز سازمان هایی با وسعت بالا نیستند.
برعکس، سیستم RFID هرچند که هزینه پیاده سازی بالاتری نسبت به سیستم های سنتی دارد، ولی دقت و سرعتی که به فرایندهای مدیریت اموال اضافه می کند و کاهشی که در هزینه های نفر ساعت دارد، این سیستم را در نظر بسیاری از سازمان ها، به سیستمی به صرفه و منطقی برای مدیریت دارایی های فیزیکی تبدیل کرده است. استفاده از این سیستم تنها نیازمند یک نرم افزار، برچسب RFID و قرائتگر RFID است.

لیبل دارایی

کاربردهای لیبل اموال

به طور تقریبی در هر صنعتی می‌توان از پلاک اموال برای شناسایی، رهگیری و نظارت بر تجهیزات، اموال یا دارایی های ثابت استفاده کرد؛ از صنایع تولیدی تا بانک‌ها و هتل‌ها و شرکت‌های بازرگانی می‌توانند از برچسب نوین اموال برای مدیریت اموال و دارایی‌های فیزیکی خود استفاده کنند.

به جمع مشتریان آویژه بپیوندید

استفاده از برچسب های دارایی نسل جدید، در کنار ابزار قدرتمندی مانند یک نرم‌افزار اموال کامل و کاربردی، می‌تواند تمام دغدغه‌های سازمان را در خصوص مدیریت اموال و دارایی‌های فیزیکی برطرف سازد؛ از تخصیص اموال به افراد تا آگاهی از آخرین محل ثبت شده هریک از اموال و حتی آگاهی از جابه‌جایی‌های دارایی‌های فیزیکی به صورت دقیق و در لحظه، از جمله مهم‌ترین کاربردهای استفاده از لیبل های نوین اموال است.
تقریبا همۀ شرکت‌ها با هر اندازه‌ای می‌توانند از لیبل های دارایی استفاده کنند و از شیوه‌های نوین مدیریت دارایی های فیزیکی خود بهره ببرند؛ ولی در هر سازمانی متناسب با وسعت سازمان انتخاب به صرفه ترین برچسب می‌تواند متفاوت باشد. لیبل های ساده اموال و بارکد برای سازمان هایی با ابعاد کوچک و تعداد اموال محدود، به صرفه تر است؛ اما در صورت گسترش مجموعه و افزایش تعداد دارایی های مجوعه برچسب اموال سنتی جوابگو نخواهد بود و در این شرایط سازمان نیازمند استفاده از سامانه‌ای است که خطای انسانی و فرایندی را حذف کند. لیبل اموال RFID علاوه بر رفع خطاهای سیستمی، در زمان فرایند مدیریت اموال نیز صرفه جویی می‌کند.

لیبل اموال چه کاربردی دارد؟
مزایای استفاده از برچسب اموال

دارایی های فیزیکی یک مجموعه از بزرگترین سرمایه های آن به شمار می رود و اطلاع از وضعیت این دارایی ها از مهمترین وظایف امین اموال در هر مجموعه است. عدم استفاده از برچسب اموال در بسیاری از سازمان ها منجر به بروز مشکلاتی بین کارمندان و مدیران مالی می‌شود؛ درخواست بی رویه تهیه اموال  آمار بالای مفقودی اموال در سازمان نمونه هایی از این مشکلات است.
پلاک های اموال متداول ترین راه برای ثبت اطلاعات دارایی های فیزیکی سازمان و جلوگیری از بروز این مشکلات است. برخی از مزایای استفاده از لیبل دارایی:

  • امکان رهگیری اموال و دارایی‌های فیزیکی سازمان
  • امکان تخصیص اموال به مکان و کاربر خاص
  • امکان کنترل موجودی دارایی های فیزیکی سازمان
  • افزایش امنیت اموال و دارایی های فیزیکی سازمان
  • افزایش طول عمر مفید اموال سازمان
نقل قول

استفاده از لیبل اموال دیگر صرفا یک عملیات مستحبی نیست و عدم اجرای صحیح آن با استفاده از یک ابزار صحیح، سازمان شما را با ضررهای بزرگی مواجه می‌سازد. ما می‌دانیم خرید سالیانه اموال جدید برای سازمان و برای پرسنل جدید، هزینه گزافی برای سازمان شما به همراه دارد؛ به همین خاطر، اهمیت استفاده از برچسب اموال را مطرح می‌کنیم و می‌گوییم می‌بایست ابزار مناسبی برای مدیریت اموال خود در اختیار داشته باشید.

برچسب اموال ساده؛ همراه همیشگی دارایی‌های فیزیکی شما

لیبل اموال نسل جدید را به خوبی برای شما معرفی نمودیم؛ شرکت آویژه، ارائه دهنده این نوع از برچسب های اموال در ایران است و مبتنی بر این برچسب‌ها، سامانه مدیریت دارایی های فیزیکی خود را با نام اختصاری “ساده” نیز به بازار ارائه کرده است تا گام بزرگی در راستای تحقق اهداف سازمان ها در خصوص مدیریت اموال و دارایی های فیزیکی آن‌ها برداشته باشد. پیش بینی می‌شود در آینده‌ای نزدیک، به دلیل هزینه بالای جایگزینی اموال در سازمان های ایرانی، استفاده از یک سامانه مدیریت اموال و دارایی های فیزیکی تبدیل به امری ضروری گردد.

خرید برچسب اموال

سامانه مدیریت اموال

سامانه مدیریت اموال ساده که شامل نرم افزار و سخت افزارهای روز دنیاست، دغدغه های شما در مدیریت دارایی های سازمان را برطرف ساخته و لذت استفاده از یک سیستم اموالداری هوشمند را در سازمان شما، میسر می‌سازد.

سوالات متداول در خصوص برچسب اموال
برچسب اموال چیست؟

برچسب اموال لیبلی است که به منظور رهگیری، کنترل و مدیریت اموال به دارایی های ثابت الصاق می‌شود.

هزینه خرید برچسب اموال چقدر است؟

هزینه خرید برچسب اموال متناسب به لیبلی که انتخاب می‌کنید متفاوت است؛ لیبل بارکدی و برچسب اموال سنتی هزینه پایینی دارد؛ ولی خرید لیبل هوشمند RFID از هزینه بالاتری نسبت به لیبل های سنتی برخوردار است.

چه سازمان هایی مجبور به استفاده از برچسب اموال هستند؟

با رشد سازمان و افزایش تعداد دارایی های فیزیکی، هر سازمانی نیازمند استفاده از برچسب اموال برای مدیریت و رهگیری این دارایی هاست. انتخاب این برچسب بسته به ابعاد سازمان متفاوت است.

برچسب اموال چند نوع دارد؟

برچسب اموال متناسب با نوع دارایی و سیستمی که از آن استفاده می‌کند متفاوت است. ان لیبل ها ممکن است برچسب های سنتی، لیبل های بارکدی یا تگ های هوشمند RFID باشند که هر کدام مزایا و معایبی دارند.

ویژگی های برچسب اموال RFID چیست؟

برچسب RFID قابلیت ذخیره سازی اطلاعات بر روی چیپ موجود داخل تگ را دارد. در نتیجه اطلاعاتی مانند مشخصات دارایی، مکان اموال، فردی که دارایی در نرم افزار به وی تخصیص داده شده است و بسیاری اطلاعات دیگر بر روی تگ های RFID ذخیره شده و با قرائت آن در نرم افزار نمایش داده می‌شود.

تفاوت برچسب RFID و بارکد چیست؟

با اینکه استفاده از برچسب RFID نسبت به بارکد هزینه بالاتری دارد، اما سرعت و دقت این برچسب ها باعث شده که بسیاری از سازمان ها این تگ‌ها را به لیبل های بارکدی یا برچسب‌های سنتی ترجیح دهند.

11 دیدگاه دربارهٔ «جدیدترین برچسب اموال | سفارش لیبل اموال»

    1. سلام و ادب خدمت شما
      در خصوص قیمت ها با ما تماس بگیرید. همکاران ما در بخش فروش، شمارا راهنمایی خواهند کرد.

  1. محمدرضا کمالی

    سلام خسته نباشید
    چسبندگی این برچسب ها به چه صورت هستش؟ یعنی از این مدل ها هستن که بعد از یکسال از اموال جدا میشن؟

    1. سلام و عرض ادب
      همانطور که در مقاله مطالعه فرمودید، نحوه الصاق این برچسب ها از پیچ و پرچ تا چسب مختلف است؛ و هیچکدام از این برچسب ها به سادگی جدا یا مخدوش نمی‌شوند.
      برای آشنایی با مشخصات هر کدام از این برچسب های اموال ، می‌توانید به بخش تجهیزات RFID و سپس تگ های RFID مراجعه فرمایید؛ و یا اینکه با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در بخش فروش شما را راهنمایی کنند.

    1. سلام و عرض ادب
      برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید؛ همکاران ما در بخش فروش شما را راهنمایی خواهند کرد.

    1. سلام
      بله حتما به صورت حضوری تشریف بیارید دفتر مجموعه، ما نمونه برچسب اموال در اختیار شما خواهیم گذاشت.

  2. سلام و عرض ادب
    این برچسب های RFID تا چقدر میتونن سرعت اموالگردانی رو افزایش بدن؟
    یعنی اموالگردنی کل اموال سازمان چقدر وقت از ما میگیره؟؟

    1. سلام و ارادت
      این سیستم نسل جدید سیستم های بارکد به حساب میاد؛ برچسب های RFID ،مثل بارکد،باید برای ثبت قرائت شوند؛ اما قرائت این برچسب ها به صورت گروهی انجام شده و نیازی به خواندن تک به تک این برچسب ها نیست.
      زمان اجرای این فرایند به تعداد اموال شما بستگی داره. اگر فرم درخواست برچسب رو پر کنید و یا با شماره های داخل سایت تماس بگیرید، همکاران ما در بخش فروش راهنمای شما هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 16 =

پیمایش به بالا