جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
نمایشگاه خطاناپذیرسازی انبار

حضور شرکت تدبیر داده آویژه در چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین

با توجه به محدود نبودن راهکار های RFID به صنف خاص، شرکت تدبیر داده آویژه معرفی این تکنولوژی را در صنف های مختلف ازوظایف خود میداند.
در نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین استراتژی شرکت تدبیر داده آویژه، معرفی راه کار مبتنی بر RFID در حوزه انبارداری مد نظر قرار گرفته است. به همین دلیل بازدید کنندگان محترم غرفه شرکت تدبیر داده آویژه در نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین می توانند از نزدیک بصورت عملی با طریقه عملکرد این راهکار ها آشنا شوند.

علی محتشم امیری، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه در مورد این نمایشگاه اشاره کرد:

امسال نمایشگاه لجستیک تهران میزبان تعداد زیادی از دست اندرکاران و سرمایه گذاران داخلی و خارجی است که امید می‌رود با ایجاد فضای مناسب برای تعامل و تبادل کالا، تکنولوژی و دانش لجستیکی باعث رشد این صنعت و در نهایت با حرکت به سمت تولید بهینه سبب رشد در تولید ملی شود.
وی افزود: در چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین تاکنون با نمایندگان شرکت‌هایی از کشور‌های آلمان، ترکیه، روسیه، چین، آذربایجان مذاکراتی صورت گرفته که تا کنون هیئت آلمانی در حد ۲۵۰ متر حاضر به مشارکت شده اند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در سالن‌های ۶ و ۷ نمایشگاه بین المللی تهران و در فضایی بالغ بر ۶ هزار متر مربع برگزار می‌شود، گفت: در این دوره ۶۰ شرکت ایرانی و خارجی تا کنون ثبت نام کرده اند و این روند ادامه دارد.

رئیس ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه بین المللی لجستیک و زنجیره تامین گفت: هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد و نمایش شبکه‌ای گسترده از فعالین صنعت لجستیک، برقراری ارتباط و پیوند مناسب بین عرضه کنندگان و متقاضیان خدمات این صنعت، ایجاد بستری مناسب در زمینه‌های مرتبط با لجستیک، زنجیره تامین و شبکه‌های کسب و کار، تعامل و همکاری پویا با دانشگاه‌های معتبر و نهاد‌های مرجع و دانش بنیان است.
محتشم امیری افزود: این نمایشگاه با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران، شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، انجمن لجستیک ایران و همکاری مجموعه‌هایی از کشور‌های آلمان، چین و مالزی برگزار می‌شود.
وی ارائه جدیدترین تکنولوژی روز دنیا را مهمترین هدف و حضور شرکت‌های بزرگ داخلی و خارجی جهت سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور را مهمترین اولویت برپایی این نمایشگاه بیان کرد.

این نمایشگاه از تاریخ 13 الی 16بهمن ماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می باشد.
غرفه شرکت تدبیر داده آویژه واقع در سالن 7 غرفه26 پذیرای شما بازدید کنندگان محترم می باشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن