جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
نمایشگاه دانش بنیان

اولین نمایشگاه تخصصی شرکت های دانش بنیان

معرفی نمایشگاه شرکتهای دانش بنیان برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات

  • معرفی کلی نمایشگاه

اولین نمایشگاه تخصصی شرکت های دانش بنیان کشور با موضوع برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه که به همت مرکز پژوهش های صنعت الکترونیک برگزار خواهد شد از بین حدود ۱۲۰۰ شرکت مرتبط با حوزه های برق، الکترونیک و فناوری اطلاعات حدود ۳۰۰ شرکت برتر انتخاب خواهند شد که گلچینی از بهترین شرکتهای دانش بنیان کشور بوده و نماد واقعی سطح علم و فناوری کشور می باشد. تنوع شرکت کنندگان در نمایشگاه و ابعاد برگزاری این نمایشگاه، این نمایشگاه را به نمایشگاه منحصر به فردی در کشور تبدیل کرده است و این نمایشگاه یک تابلوی سراسری از توانمندیهای کل شرکتهای کشور می باشد.

  • موضوعات نمایشگاه

این نمایشگاه به دسته بندی موضوعی شرکتهای دانش بنیان در این حوزه پرداخته و بخش های موضوعی نمایشگاه عبارتند از: حوزه های برق؛ الکترونیک؛ مخابرات و ارتباطات؛ فناوری اطلاعات؛ اینترنت اشیاء؛ تجهیزات پزشکی الکتریکی و الکترونیکی؛ کنترل، اتوماسیون  صنعتی و ابزار دقیق؛ رباتیک؛ شهر هوشمند ؛ حمل و نقل هوشمند؛ ساختمان هوشمند؛ کشاورزی، شیلات، باغداری و دامداری هوشمند؛ الکترونیک خودرو؛ کنترل و ابزار دقیق در نفت، گاز و پتروشیمی؛ تجهیزات آزمایشگاهی می باشد. این سیاست عملا بازدیدکنندگان نمایشگاه را به سمت شرکتهای مورد نیاز خودشان راهنمایی خواهد کرد.

  • زمان و مکان برگزاری نمایشگاه

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) در ۱۲-۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

  • حامیان نمایشگاه

نهادهای مختلفی از نمایشگاه نمایشگاه تخصصی شرکت های دانش بنیان حمایت به عمل آورده اند

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از جمله حامیان نمایشگاه است. وزارتخانه های ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ وزارت نیرو؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز از دیگر حامیان این نمایشگاه هستند. شهرداری تهران نیز در زمره حامیان نمایشگاه قرار دارد.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن