جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
rfid برای افزایش بهره وری

مهم ترین جنبه های تکنولوژی برای صنعت خرده فروشی در سال ۲۰۱۷

مشتری مداری نیازمند تجدید نظر کامل در فرآیندهای فروشگاه ، فن آوری و پرسنل می باشد و خرده فروشان یقینا به ترکیب فن آوری های زیر در تمام کانال های خرید خود در سال ۲۰۱۷ نیاز خواهند داشت.
– پویایی بیشتر
بر اساس سرعت گرفتن فرایند دریافت اطلاعات به صورت آنلاین، مشتری در حال حاضر انتظار خدماتی مشابه در فروشگاه را نیز دارد.
– شناسایی فرکانس رادیویی (RFID) بینش در زمان واقعی و در دسترس بودن
استفاده بیشتر ازRFID منجر به بهبود خدمات به مشتریان و عملیات اجرایی درون سازمان شده و با بالا بردن سرعت فرایندهای مربوط به موجودی و درون فروشگاهی، به پردازش فرآیندها با اطلاعات زمان واقعی کمک خواهد کرد.
– کانال همه کاره خرده فروشی
ادغام تمام کانال ها از طریق فن آوری و نیز دیجیتالی کردن فعالیت های درون فروشگاه، نه تنها تضمین کننده یک تجربه موفق برای مشتری با خدماتی مانند کلیک و جمع آوری می باشد، بلکه باعث کاهش ذخیره بیش از اندازه شده و مولد دانش اضافی در مورد مشتری می باشد.
– اینترنت اشیاء (IoT)
روز به روز خرده فروشان بیشتری به استفاده از فرصت های متعدد فراهم شده توسط اینترنت اشیا و خدمات مبتنی بر ابر برای درک بهتر مشتریان خود، افزایش اثربخشی و بهبود تجربه خرید مشتری روی می آورند.
– هوش مصنوعی
هوش مصنوعی به عنوان بخشی از دگرگونی های دیجیتال اهمیت خود را در صنعت خرده فروشی به دست می آورد. سیستم های خود یادگیرنده و توصیه های پیش بینی کننده با شروع از نیاز مشتری و پیش بینی های فروش محور برای خرید و تجارت تا توصیه های خرید به مصرف کنندگان در یک فروشگاه، اتاق پرو و یا به صورت آنلاین ایجاد خواهند شد.

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن