جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به دلیل تعمیرات خطوط تلفن، از تاریخ 26 لغایت 28 فروردین تمامی خطوط تلفن شرکت قطع می‌باشد؛ به منظور ارتباط با کارشناس‌های شرکت از طریق پیام‌رسان‌های تلگرام و واتس‌آپ، پاسخگوی شما خواهیم بود.

سامان یافتن شماره گذاری ملی کالا و خدمات ایران به وسیله RFID

در راستای توسعه خدمت‌رسانی و تجهیز هرچه بیشتر نهادهای مرتبط داخلی به RFID، شرکت آسانرم‌افزار در تاریخ ۲۲ خرداد، تفاهم نامه همکاری با مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران موسوم به GS1 ایران منعقد نمود.

GS1 یک نهاد غیرانتفاعی جهانی است که استانداردهای تبادلات تجاری در زمینه شماره‌گذاری اعم از حیطه مواد غذایی، حمل و نقل و لجستیک، خرده فروشی، بهداشت و درمان و … را در زنجیره‌ی تامین، تدوین می‌کند. بارزترین خروجی GS1، بارکد است که در سال ۱۹۷۴ تدوین شده و اکنون در اغلب محصولات جهانی، برای شماره‌گذاری و شناسایی، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در راستای غلبه بر محدودیت‌های بارکد و با پیشرفت فن‌آوری، امروزه RFID در حیطه‌های مختلفی به عنوان جایگزین بارکد به کار می‌رود و به همین دلیل مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران، با آسانرم‌افزار تفاهم نامه منعقد نمود تا همکاری مشترک در حیطه‌های تخصصی مربوطه در سطح کشور شکل گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن