جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
نمایشگاه کاشی وسرامیک

بیست و هفتمین نمایشگاه کاشی و سرامیک تهران 1401

صنعت کاشی و سرامیک همچون بسیاری از صنایع کشور با چالش هایی روبروست. به همین جهت باید از هر فرصتی در جهت استحکام روابط در این صنعت استفاده کرد. هر ساله نمایشگاه های کاشی و سرامیک در سراسر کشور برگزار می‌شوند که به شرکت ها، کارخانه ها، دانشجویان رشته سرامیک، کاربران، معماران، مهندسان، طراحان، انبوه‌سازان و تجار فرصتی می‌دهد تا با جدیدترین دستاوردها و طرح‌ها در تولید کاشی و سرامیک آشنا شوند. از طرفی آشنایی با تکنولوژی های روز دنیا در بحث تولید و مدیریت انبار و همچنین یافتن شرکای تجاری در کسب‌وکارهای مختلف، از مزایای شرکت در این گونه نمایشگاه‌ هاست.
یکی از معتبرترین و با سابقه‌ترین رویدادهای صنعت کاشی ، نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی تهران است که با حضور بزرگان این صنعت هر ساله برگزار می‌شود. نمایشگاه کاشی و سرامیک تهران که با نام CERAFAIR شناخته می‌شود، جزو سه نمایشگاه برتر در این حوزه به شمار می‌رود که نمایندگانی از چندین کشور آسیایی و اروپایی در آن حضور به عمل می‌آورند. در این نمایشگاه اغلب بروزترین تجهیزات و تولیدات صنایع کاشی و سرامیک عرضه و معرفی می‌شوند.

روزها
ساعت
دقيقه
ثانیه‌

تا شروع نمایشگاه کاشی و سرامیک

زمان برگزاری نمایشگاه کاشی و سرامیک 1401

نمایشگاه بین المللی کاشی سرامیک و چینی بهداشتی از تاریخ ۲۹ دی لغایت 2 بهمن 1401 (January 19-22) در محل دائمی نمایشگاه های تهران دایر می‌باشد.
شرکت آویژه با حضور در نمایشگاه، از ساعت 8 الی 15 میزبان شما عزیزان می‌باشد.

حضور شرکت آویژه در نمایشگاه کاشی و سرامیک

شاید بهتر باشد ابتدای امر، یک بررسی کلی از وضعیت صنعت کاشی و سرامیک داشته باشیم؛ بر اساس آمار منتشر شده از انجمن صنفی تولید کنندگان کاشی و سرامیک، در حال حاضر ایران، چهارمین کشور در زمینه تولید و همچنین صادرات این محصول در جهان به شمار می‌رود.
طبق این آمار، شرکت ها، کارخانه ها و واحدهای صنعتی کشور، سالانه بیش از 500 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک تولید می‌کنند؛ عددی که حکایت از دردسرهای بیشمار واحد های تولیدی و انبارهای این مجموعه ها دارد.
درواقع این چالش‌ها دلیل اصلی ورود شرکت آویژه به صنعت کاشی است؛ چالش‌هایی که سالانه ضررهای هنگفتی را به سازمان ها وارد می‌کند و بدون استفاده از روش‌های نوین مدیریت انبار و انبارداری جلوگیری از این ضررها غیرممکن خواهد بود.
شرکت آویژه در جهت ایجاد آگاهی از بهینه ترین روش مدیریت انبار، در این نمایشگاه حضور به عمل آورد. این نمایشگاه تجربۀ شگفت انگیزی برای ما بود تا پای صحبت مدیران واحد های تولیدی بنشینیم و دغدغه های صنایع  تولیدی را از زبان اعضای این صنعت بشنویم. در ادامه شاهد تصاویری از نمایشگاه کاشی و سرامیک 1401 را مشاهده خواهید کرد.

غرفه آویژه در نمایشگاه کاشی
پیمایش به بالا
به بالای صفحه بردن